Tuesday, December 7, 2010

maal hijrah

salam maal hijrah utk semua..mari kita menghijrahkan diri kita ke arah yg di redhai oleh NYA..tapi,sempena maal hijrah ni pulak aku kne keje..adusss..mengapa apekah????jalan pun lengang je arini,xde banyak kenderaan..azam aku tahun ni..xtau la ape..sbb menjadi kebiasaan,azam aku yg lepas2,xpernah aku tunaikan..semua berjalan lancar di awal je..tiba pertengahan tahun je,aku dh berhijrah dari azam tu..hush..susah jugak sebenarnya nk cekal kn iman dan azam kita rupanya..ade je dugaan dan cabaran..jd,azam tahun nie aku dh bercadang akan aku fikirkan nanti...huhu..hopefully aku menjadi wifey yg baik dan taat utk husband ku dan menjadi momma yg baik utk anakku..amin..itu dh semestinya dan itu adalah salah satu azam aku..semoga ianya menjadi kenyataan kelak..ok la,sampai sini dulu la yek..SALAM MAAL HIJRAH!!!!