Wednesday, December 15, 2010

anniversary 2 years

25hb dec genap 2 thn aku mendirikan rumah tangga dan melayari bahtera bersama suamiku..dan selama 2 thn nie jugak aku dh merasa jatuh bangun nye hidup di dalam rumahtangga..ade yg manis dan ade jugak yg pahit..biase la kn,hidup berumahtangga nie ade pasang dan surut nya juga..tp sebagai manusia yg di amanat kn oleh allah,aku cuba untuk melaksanakan tugas ku sebagai seorg isteri yg terbaik untuk suami dan menjadi ibu yg terbaik utk my son..thn lepas sambut anniversary dkt umah je sbb mse 2 aku tgh sarat mengandung,so thn nie aku dan suami telah bercadang untuk celebrate the day at terengganu..holiday at peladang agro resort,kuala terengganu...semua persiapan dah di atur,bilik pon dh booked..so,i bercadang nk celebrate the day sebaik yg mungkin...insyallah..million thx 2 my husband shamsul ariffin..mama love u so much!